...............................................................................................................................................................................................................

...............................................................................................................................................................................................................

Ως γονείς / κηδεμόνες:

  1. Συζητάμε με το παιδί μας και λύνουμε τις απορίες που μπορεί να έχει.

  2. Ενδυναμώνουμε την αυτοπεποίθηση και αυτοεκτίμησή του και επιβραβεύουμε κάθε προσπάθειά του.

  3. Ενθαρρύνουμε τη συμμετοχή του σε ομαδικές δραστηριότητες.

  4. Είμαστε παρόντες στη ζωή του διακριτικά με πολύ υπομονή και αγάπη.

  5. Του δίνουμε ευκαιρίες να εκφράσει τα συναισθήματά του.

  6. Αφουγκραζόμαστε τους φόβους και τις αγωνίες του.

  7. Επικοινωνούμε τακτικά με το σχολείο και τους εκπαιδευτικούς, ανταλλάσσοντας απόψεις και πρακτικές, για ό,τι μας απασχολεί και μας προβληματίζει.

  8. Το προτρέπουμε να εμπιστευτεί τους δασκάλους του.

  9. Κάθε παιδί έχει τους δικούς του αναπτυξιακούς ρυθμούς, τις δικές του ικανότητες και δυνατότητες.

  10. Η επιβράβευση αποτελεί πάντα το ισχυρότερο κίνητρο για την εξέλιξη του παιδιού.

Όρια και Γονεϊκή Φροντίδα

 

Τα όρια αποτελούν αναπόσπαστό μέρος της σωστής διαπαιδαγώγησης των παιδιών. Πολλές φορές οι γονείς και οι φροντιστές των παιδιών συγχέουν την θέσπιση ορίων με την επιβολή τιμωρίας, με αποτέλεσμα να αποφεύγουν να θέσουν όρια στην συμπεριφορά των παιδιών. 

Περισσότερα..


ένα άρθρο της ψυχολόγου του σχολείου μας,

Μυργιώτη Αγάπη,

Ψυχολόγος, Bsc-Msc,  Eκπ. Συστημική Ψυχοθεραπεύτρια

e-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.